maanantai 9. tammikuuta 2012

Koska se loppuu??

Aluksi olin hieman peloissani, että miksi mulla ei ole tullut sitä kuuluisaa aamupahoinvointia, mutta nyt vaan toivon, että se loppuisi pian :D Sitä on nyt ollut joka päivä, aina aamuisin kun olen töissä ja sitten taas illalla kun lepäilen kotona :( Ensin sain selätettyä pahoinvoinnin syömällä jotain, mutta nykyään se ei meinaa enää auttaa. Onneksi en kuitenkaan vielä ole oksentanut, vaikkei sekään kaukana ole ollut.. Juttelin äitini kanssa ja hän sanoi, että pahoinvointi oli hänellä mua odottaessaan edennyt samalla tavalla kuin mulla, plus että se kesti 4kk aina vain pahentuen! Toivottavasti ei tarvitse ihan niin kauaa kestää :D

Kävin viime viikolla kälyni kanssa kaksi kertaa Helsingissä shoppailemassa vauvan vaatteita! Oli kyllä paljon kaikkea ihanaa, mutta muutama unisex-vaate tuli vaan ostettua.. Vielä en kunnolla uskalla iloita raskaudesta, joka näkyy mm. epävarmuutena ostaa vaatteita ja myöskin kaikenlaisessa suunnittelussa. Vielä ei voi tietää, miten tässä käy..

Täytyy taas mennä syömään, ettei koko iltaa tarvitse kärsiä pahoinvoinnista!

Cinnamonroll girl+pikkuinen 7+0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!