sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Pettymys

Eilen oli viimein The Päivä, kp 28, kun sain tehdä raskaustestin. Tein varmuuden vuoksi kaksi erimerkkistä, ettei tarvitse arvuutella. 
Negojahan ne oli molemmat :(

Luget kuitenkin auttoivat siinä määrin, ettei sitä tuhrua tullut koko kierron aikana.. Ja nyt jännäämään, koska ne menkat sitten tulee. 

Oon myös miettinyt, että entä jos testit näyttää negaa ja oon silti raskaana ja lopetin luget. Viimeeksihän sain plussan tikkuun vasta kp 36... Niitä pirun kalliita CB:n testejä en kyllä osta ennen kuin oon saanu jotain plussan tapaista normitikkuun. 

Lugesteron ei onneksi ihan hirveitä oireita mulle aiheuttanut, sitä hengenahdistusta oli silloin tällöin, mutta se nyt oli odotettavissa jos olen maapähkinäöljylle allerginen. Kerran mulle tuli huimaus- ja pahoinvointikohtaus samaan aikaan, ja välillä oli tissit tosi kipeät. Nämäkin oireet vaihteli päivittäin. 

Pettymyksen yli päässeenä odotukset kohti lugekiertoa nro 2 ja yk nro 16:a. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!