maanantai 7. toukokuuta 2012

Äitienpäivälahja

Nyt olen sitten virallisesti rouva ja häistä on selvitty(laitan ehkä myöhemmin kuvaa puvusta, jos joku on kiinnostunut odottavien äitien hääpuvuista). Olen myöskin saanut yöuneni takaisin. Ainoa asia, joka nyt vaivaa, on siitepöly :( Kaikista lääkkeistä huolimatta mulla on ihan kauheat oireet ja tuntuu että olisin flunssassa :O
Tällä viikolla on äitienpäivä. Olen jo pitkään ennen raskautta haaveillut, että saisin ensimmäisenä äitienpäivänäni lahjaksi bola-korun.
Reilu viikko sitten takaperin kävimme häähumusta huolimatta Lapsimessuilla mieheni kanssa. Mun piti lähinnä mennä kuuntelemaan sinne luentoja, mutta kun kiertelimme ständejä, mieheni huomasi bola-koruja myyvän pöydän. Messutarjouksena sattui olemaan tämä nätti koru 30€, ja mieheni halusi ostaa juuri sen mulle :) Oli kuulemma kaikista hienoin! :D Oli kiva päästä katselemaan koruja livenä ennen ostopäätöstä. Kokeilin myös ettei korusta lähtenyt liian kova ääni, koska olin jotain sen tapaista lukenut blogeista aikaisemmin. Messuilla ääntä ei kuullut juuri ollenkaan, johtuen ilmeisesti kovasta melusta, mutta kyllä tämä 20mm bola kuuluu vieressä kävelevälle ihmiselle, jos ollaan vähän rauhallisemmassa paikassa. Koru on kuitenkin nätti, ja vaikken ihan uskokaan, että lapsi tunnistaisi sen äänen, on musta se ajatus siinä niin ihana, että halusin tällaisen itselleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!