torstai 15. maaliskuuta 2012

Perhevalmennusta

Oltiin eilen miehen kanssa ekassa perhevalmennuksessa. Aiheena oli "kun kahdesta tulee kolme" ja parisuhteen ylläpitäminen. Mentiin luennolle vähän sillä mielellä, että ehkei tää nyt oo se kaikista mielenkiintoisin aihe. Mies kuitenkin sanoi jälkeenpäin, että olipa hyvä että mentiin :) Mun mielestä siellä oli paljon sellasta asiaa, mitä oon lukenut aikaisemmin kirjoista ym. Oli kuitenkin ihan hyvä, että asioita käsiteltiin naisen ja miehen näkökulmasta, että me molemmat ymmärretään toisiamme sitten kun tulee perheenlisäystä.

Nyt on kyllä möyrinyt tuolla mahassa sen verran, että mä luulen et nää on niitä liikkeitä! :) Tai sit mahassa kiertää tosi pahasti monta päivää putkeen :DD Noh, ainakin mun mielestä on kiva kuvitella että ne pienet muksaukset tulee mun pikkumurulta <3

Tässä vielä tän viikon masukuva, 17+0:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!