torstai 8. maaliskuuta 2012

Vaan kuinkas sitten kävikään?

Juuri kun olin toissapäivänä pohdiskellut tätä mun työtilannetta, että jatkuuko se, vai päättyykö piankin, niin heti seuraavana aamuna esimies iski käteen tiedotteen, jossa kerrotaan firman lopettamisesta. Se siis meinaa sitä, että lauantaina on mun vika työpäivä. Yhtäkkiä onkin enää kaksi työpäivää jäljellä! Oltiin eilen tosi haikein mielin töissä, kukaan meistä ei tätä toivonut, mutta näin kuitenkin kävi. Päätös ei kuitenkaan ollut meidän, vaan ylempien johtajien.
Aluksi olin tietenkin harmissani, että joudunko nyt vielä hakemaan ennen heinäkuun äitiyslomaa jotain töitä. Kuka tällaisen raskaana olevan haluu töihin?? :( Mutta pian aloinkin jo miettimään iloisempia asioita: nyt voin tehdä kunnon kevätsiivouksen, leipoa häitä varten jne :)
Vaikka kuinka yritän olla stressaamatta, huomasin illalla että mullahan on hirvee astmakohtaus, enkä pystynyt edes nukkumaan.. Että näin vaan se vaikuttaa myös psyykkisesti, vaikkei haluaisikaan :D

Istutettiin tänään miehen kanssa muutama yrtti ja mm. mansikoita kesää varten parvekkeelle, toivottavasti onnistuvat! :) Mä oon niin suuri mansikkafani, että odotan kyllä suuresti että pääsis maistamaan omia mansikoita :D

Tässä vielä loppuun masukuva viikoilla 16+0. Mies naureskeli hulluna kun otti näitä kuvia, että ihan suutuin sille :( Kuulemma on niin huvittavan näkönen maha.. Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!