tiistai 6. maaliskuuta 2012

Rentoudu!

Eilen vietin ihanaa vapaapäivää, kun meidän parvekkeelle paistoi aurinko ja mittari näytti +26 astetta. Keitin iltapäiväteet, pistin musiikin soimaan ja menin istumaan auringonpaisteeseen. Kyllä se kevät sieltä tulee!

Viikonloppuna töistä tullessani huomasin yhden sisustusliikkeen näyteikkunassa taulun, johon oli kirjoitettu "just relax!"
Se sai mut oikein ajattelemaan, mitä lupasin itselleni viime kesänä: lupasin, että jos joskus meille siunaantuu lapsi, niin aivan varmasti elän stressivapaan odotusajan!
Mutta kun mietin, miten tämä alkuraskaus on oikein elettykään, niin rupesi ihan hävettämään! Onhan tässä nyt ollut aihetta stressiin ja vasta muutamana viime viikkona olen alkanut oikeasti iloitsemaan raskaudesta. Tästä eteenpäin kuitenkin teen parhaani, että en murehdi työasioita (vaikka ei olla varmoja meneekö työpaikka alta ensi viikolla vaiko kenties tämän kuun lopulla), hääjärjestelyjä enkä mitään muutakaan. Vauvan hankintoja ei ainakaan tarvitse stressata, koska me saadaan melkein kaikki käytettynä ja ilmaiseksi.

Olen käyttänyt rv 5 asti jotain raskausöljyä, jonka hankin apteekista, ja nyt kun viimeeksi kävin Helsingissä, ostin tällaisen Weledan raskausajan hoitoöljyn, jonka pitäisi ehkäistä raskausarpia.


Kuva täältä

En kyllä hirveästi usko, että tällaiset mitään auttaa, mutta kokeillaan nyt kumminkin. Olen rasvaillut tissejä ja mahaa tällä kerran-pari päivässä. Tämä öljy tuoksuu jollekin yrteille tms. kasveille, joka ei ole ihan mun makuun, mutta onneksi se ei tuoksahda levityksen jälkeen. Mulla on mahassa sellainen vanha leikkausarpi, joka välillä tekee todella kipeää, kun maha alkaa pikku hiljaa venyä. Mm. sitä olen koittanut rasvailla, vaikka se ei luultavasti auta mitään. No, myöhemmin sitten pystyn kertomaan, miten tämän tuotteen kanssa kävi.

Vähän olen jo koittanut tunnustella vauvan liikkeitä, mutta ei ne vielä tunnu :D Ylläri :D

Seuraava neuvola onkin jo ensi maanantaina, jee!

Cinnamonroll girl ja pikkumuru 15+6

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!