sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Uutta ja vanhaa projektia

Olen ollut hirveän kiireinen muutamana viime päivänä. Innostuin viimein tekemään jo syksyllä aloittamaani vilttiä kummipojalle ja sain sen valmiiksi. En todellakaan ole mikään mestarineuloja/virkkaaja, mutta koitan opetella parhaani mukaan, että osaisin tehdä jotain myös omalle lapselle. Nyt kun tuo peitto on valmis, halusin heti alkaa neulomaan jotain uutta, mutta mitä? Lueskelin blogeja ja löysin ihanien siililapasten ohjeen. No, sopivan väristä lankaa löytyi, ja mä aloin heti hommiin :) Pistän kuvaa myöhemmin, jos niistä tulee jotain julkaisukelpoista :D

Nyt kun olen työttömänä ja aamupäivät lähinnä kotona, olen koittanut alkaa väsäämään uudenlaisia välipaloja, mm. mansikka-banaanismoothieita joihin laitan päälle tota kuvassakin näkyvää Myllärin luomumysliä. Ai että tulee hyvää! Löysin kaupan pakastealtaasta smoothie-mixin missä on yksittäin pakattuja annospusseja mansikkaa, banaania ja mustikkaa. Yksi pussi blenderiin kera jugurttipikarin, ja tilkan mehua. Pyöräytetään tasaiseksi ja nautitaan myslin kanssa! Minusta ihan hyvä välipala, masu tulee täyteen ja kuitujen lisäksi siitä saa mm. kalsiumia. Yritänkin olla ilman kalsium-lisää, kun noita omiakin lääkkeitä on sen verran paljon.. Aloitin muuten taas mama-vitamiinien syönnin ja katsotaan, alkaako maha menemään joka päivä sekaisin vai auttaisko tää hidastunut aineenvaihdunta asiaa.





Nyt kun oon tehnyt kämppään  kevätsiivouksen, on mukavaa ostaa kauniita pääsiäiskukkia ja muutenkin laittaa kotia.


Meillä oli pokeriturnausilta eilen. Miehen kaverit tuli pelaamaan ja me laitettiin syötävää. Mä pelasin kuus tuntia, ja tulin kolmanneks. Sovittiin, että lopetetaan peli, kun kello oli jo yli 12 ja kaikki alkoi vähän väsymään siihen peliin. Jaettiin potti kolmeen osaan ja sain sitten kokonaiset 10e rahaa :D
Tuli taas huomattua, kuinka tää astma vaikuttaa erilailla raskauden aikana: Pelin aikana olin todella jännittävässä all in-tilanteessa, ja mulle tuli siitä astmakohtaus! :D Pistin miehen sekoittamaan kortit tilanteen jälkeen ja menin ottamaan lääkettä. Kohtaus helpotti saman tien kun tilanne laukesi ja mä voitin. Sama on jos katson jotain vähänkään pelottavaa ja jännittävää tv-ohjelmaa.. Tunnen tosi voimakkaasti sen ahdistuksen, niin, että ihan rintaan sattuu ja jähmetyn pelosta :O Ehkä elän liikaa tunteella :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!