maanantai 16. huhtikuuta 2012

It's a boy!

Tulin äsken ultrasta, ja pää on vieläkin ihan pyörällä...
En saanut kunnolla nukuttua viime yönä, kun jännitti ihan kauheesti toi rakenneultra.. Näin monta unta, missä me saatiin poika.. Ja sehän meille on oikeasti tulossa! Oon kai ollut vähän liian varma siitä, että tyttö on tulossa, kun nyt on pää ihan pyörällä enkä tiedä miten päin olis :D Tässä on nyt kaks juttua mitkä mua harmittaa: ensinnäkin, mulla olis ollut ihana tytön nimi valmiina, mutta pojalle EI MITÄÄN. Toiseksi, vähän pinnallisempi juttu, harmittaa kun en pääse ostamaan ihania mekkoja sun muita! :( No, ehkä mä selviän. Sanoin miehelle, että tehdään sitten niin monta lasta, että tulee myös tyttö! :D Mutta mä luulen ettei se vähään aikaan halua lapsia, kun tää on ollut niin huolestuttavaa tähän asti :P
Muistin vasta kotona, että eihän sitä verenpurkauma-tilannetta katsottu ollenkaan! Vaikka se piti selvittää tässä ultrassa :( Vuotoa ei ole ollut, mutta nyt kun kävin äsken vessassa, huomasin pari nuppineulan kokoista punaista länttiä housuissa ja nyt kyllä harmittaa etten itse muistanut siitä kysyä! Se on sitten uus ultra, jos tulee runsasta vuotoa ja kipuja. Turhauttavaa kun nyt olis voitu se asia tarkistaa samalla..
Tässä vielä kuva meidän beibistä peukku suussa <3:


Kaikki oli ok, ja liikkeetkin ++. Pää-perämittaa ei taidettu saada ollenkaan, mutta painoarvio oli 465g. Kätilö sanoi, että poika kasvaa nyt yläkäyrillä, että ei sitten ylimääräisiä herkkuja tai tämä 159cm likka saa synnyttää 4,5kg vauvan :D Tällä hetkellä arvioitu syntymispaino oli 3,5kg, nice. Tätä mä vähän olin pelännytkin, että tulee iso vauva.. Kun mies on 190cm paremmalla puolella, voi siitä tulla joko pieni tai iso lapsi :D Mutta siis pitäisikö tässä nyt vaihtaa kermajuusto kevyt-versioon ja kevytmaito rasvattomaan vai tarkoittaako toi herkuttelu hampurilaisia ja karkkia ym?
Hauskaa, kun luin just eilen yöllä jutun astmapotilaiden vauvoista, että ne on tavallista pienempiä ja voi syntyä ennenaikaisina :D Ja mä oon koko ajan miettinyt että vauva on varmasti pieni, kun maha ei kauheesti näy jne.. :'D Seuraavaks sitten jännitetään mitä vaaka näyttää torstaina neuvolassa, oonko saanut paljon painoa edelliseen verrattuna. Kai se vaaka meillekin pitäisi ostaa, että voin itsekin seurata painon kehitystä, jos siihen pitää nyt kiinnittää huomiota.

Ai niin, ostettiin myös yks viikonloppu hoitopöytä, tämännäköinen:
kuva täältä

Sotkan hoitopöytä löytyi käytettynä fb-kirppikseltä, 50e. Normaalisti 129e. Meidän hoitopöytä on osina varastossa, niin en ottanut siitä kuvaa :D

Nyt meen helpottaan tätä epätodellista oloa penkomalla poikien vaatteita ja lajittelemalla ne koon mukaan! :D

Cinnamonroll girl ja pieni herra 21+5

1 kommentti:

  1. Ei todellakaan tarkoita että tarvitsis rasvattomalle linjalle lähteä! Kaikki ylimääräiset herkut pois ja sokeria vain vältettävä.
    Kiva blogi muuten :)

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!