tiistai 10. huhtikuuta 2012

Onni on..

...Kun miehellä on pitkä pääsiäisvapaa ja meillä paljon yhteistä aikaa! Paljon suukkoja ja haleja jaeltiin koko viikonloppu :)
...kun mies tunsi ensimmäisen kerran pienen pienen potkun rv 20+3 ^_^

Miten mä voinkaan olla näin onnellinen?? Tuntuu ihan, että oisin jotenkin hassusti "uudestaan" rakastunut mun mieheen! :D Kaikki tuntuu paljon paremmalta, jopa ikävien sukulaisten tapaaminen ei haittaa vaan oon hymyssä suin koko illan.

Käytiin katsomassa yhtä tonttia, mutta jää nähtäväksi, ostetaanko. Tontti oli kuitenkin pohjoisessa rinteessä, ja ilmeisesti maksaa vähän enemmän rakentaa rinteeseen. Laskutoimituksia tehdessä... :)

Oon ajatellut koko raskausajan, että meille tulee tyttö. Nyt kun ultra lähestyy, oon alkanut miettimään, että entä jos sieltä tuleekin poika? :D On vaan koko ajan tuntunut siltä, että tyttö se on, niin poikavauva ei jotenkin sovi mun mielikuviin :'D Olis jo tytölle nimikin valmiina, mutta pojalle ei mitään tietoa mikä annettais :S Turha sitä on murehtia, voihan olla että vauva on jalat ristissä koko ajan eikä sitä saa edes selville!

Olen rasvaillut mahaa tunnollisesti aamuin illoin joka päivä, eikä ainakaan vielä näy raskausarpia. Toisaalta, omat housutkin mahtuu vielä päälle hyvin, että enpä tiedä onko se maha edes kasvanut kauheesti :D Mies kommentoi yks päivä että näytän ihan kuin olisin laihtunut joka puolelta, paitsi vatsasta :O Mä en oikein osaa ottaa tohon mitään kantaa, kun ei ole vaakaakaan näyttämässä suuntaa. Eiköhän se selviä sitten ens torstaina neuvolassa. Omasta mielestä sais kyllä jo tulla niitä kiloja, eikä vaan sitä laihtumista :D

Seuraavina päivinä tapahtuu kaikenlaista, mm. huomenna on piilarien sovitusta häitä varten, hääpaikan katsastamista ja ylihuomenna tehdään hääkampauksesta testiversio. Ensiviikolla ultra ja sen jälkeen neuvola :)

Taidan heittää ulkovaatteet niskaan ja lähtee kävellen työkkäriin (varmasti olen jo vakioasiakas siellä)!

Cinnamonroll girl ja pieni kullanmuru 20+6

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!