maanantai 2. huhtikuuta 2012

Kun menin hakemaan todistusta, huomasin, että siinä oli väärä päivämäärä, joten se ei edes kelpaisi työkkärissä. Ja työnantaja vaan pahoitteli, että ei nyt satu olemaan mitään töitä mulle tarjolla :( Juuri kun olin toivonut, että pääsisin helpolla, eikä tarvitsisi enää hakea uusia töitä..

Viime kerralla kirjoittelin tuosta työkkäristä.. Noh, onneks ne ei vielä tuputtanu mulle mitään älyttömiä töitä! Kävin viemässä sinne työtodistusta, ja kävi ilmi, että se ei ollut oikeenlainen, joten piti soittaa työnantajalle. Se sanoi puhelimessa, että soittaa pian takaisin, ja kun soitti, kertoi heti ensimmäiseksi että "sori, olin just tekemässä uutta sopparia". Ihan niinkuin mun se pitäis tietää? Sitten kerroin asiani, ja hän lupasi tuoda henk.koht. todistuksen ensiviikon alussa. Kyseli, miten on raskaus mennyt ja kerroin, että tietty harmittaa, että en luultavasti saa enää töitä. Vielä puhelun loppuun hän totesi, että "katsotaan, mitä me sulle keksittäis". Näistä hienovaraisista vinkkailuista ehdin jo ymmärtää, että ehkäpä vanhan työpaikkani tilalle oltaiisin keksimässä jotain uutta konseptia, ja he ottaisivat mut uudestaan töihin!
Viikonloppuna paikallislehdessä oli ilmoitus marjanmyyjän paikasta. Mulla on siitä jo aikaisemmilta vuosilta kokemusta, joten ajattelin, että tähän mun on pakko päästä! Soitin ilmoituksessa olleeseen numeroon, ja kerroin olevani kiinnostunut. Kun sitten mainitsin äitiysloman alkavan 18.7. mies puhelimen toisessa päässä meni ihan paniikkiin ja rupesi keksimään vaikka mitä tekosyitä miks mun työkokemus ei ole yhtään eduksi ym ym. että en sitten päässyt edes haastatteluun. Tajusin, että mun on ihan helvetin vaikee saada enää yhtään mitään töitä, jos kerta työkokemuksella ei pääse edes kesätöihin enää. Tää masentaa mua   jotenkin hirveesti, vaikka kuitenkin tajuan, että mulla ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia enää :(

No mutta, olo on viime viikkoina ollut mitä mainioin, ja olen saanut kaikenlaista aikaiseksi. Tämän hetken oireet on kyllä sieltä iisimmästä päästä, ja luulenkin, että tätä ei kestä enää kauaa. Mitä oireita mulla sitten on ollut?
Hirveä jano iskee ihan missä tahansa, ihan milloin tahansa. Sillon on pakko saada vettä, ja äkkiä!! Olenkin varautunut tähän kiusalliseen vaivaan 2dl Smoothie-pullolla, jonka täytän laukkuun aina ennen kauppaan lähtöä. Kuitenkin yleensä se jano tulee aina silloin, kun sitä juomapulloa ei ole mukana :D
Huonovointisuus tulee vain enää jos haistan jotain todella pahaa, tai sitten kun on liian kova nälkä. Eli ei enää joka aamuista oksentelua, jee!
Mahaa on kutittanut jo jonkun aikaa, vaikka koitankin sitä joka päivä öljytä.
Tunteet eivät ole olleet pinnassa usein, ja yleensä liikutun vain iloisista asioista(mm. kerran katsoin korealaista Arirang-kanavaa. Sieltä tuli ohjelma, jossa korealainen tyttöbändi tuli keikkailemaan Eurooppaan ja muutamat fanitytöt pääsivät tapaamaan heitä konsertin jälkeen. Ja meikä tyttö rupee vollottamaan. En edes tiennyt bändiä, joten en ymmärrä, miksi piti alkaa itkemään? :D). Kerran raivostuin miehelle pahemmin aika pienestä jutusta, mutta en kokenut sen olevan mitenkään poikkeavaa normaalista käytöksestäni :D
Migreeni iskee heti, jos en huolehdi ruokailusta. Yli kolmen tunnin syömättömyyden jälkeen alkaa päässä jyskyttää ja se on menoa sitten. Siinä tilanteessa ei kelpaa kuin burana, pimeä, hiljainen huone ja sänky. Kun nyt kuitenkin tiedostan tämän, on ollut helpompaa pitää migreeni loitolla.

Nyt ulkona sataa lunta, ja meikäläinen alkaa valmistaa macaronseja häihin!

Cinnamonrollgirl ja pikkuinen 19+5

kuvat täältä ja täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin käynnistäsi, kiitos!